Σκιώδη Παραλειπόμενα

του
Κώστα Βουλαζέρη

Αρχείο | RSS Feed

Αναζήτηση Μυστηριακές ΟντότητεςΠαλιά Ελληνικά Εξώφυλλα

Τυχαία

Μια στιγμή...
5 / 1 / 2021

Έτσι κι αλλιώς, φαίνεται πως οποιαδήποτε σοβαρή, νηφάλια κουβέντα για τον κορονοϊό, την καραντίνα, τα εξαναγκαστικά εμβόλια, και τα ρέστα δεν μπορεί να γίνει, οπότε βαριέμαι να γράψω ακόμα ένα post για όλ’ αυτά. Παραθέτω μερικές τρελές θεωρίες, λοιπόν.

Εννοείται πως όλα τα ακόλουθα είναι σουρεαλιστική φαντασία. (Το λέω μην τυχόν και κάνας κρονοβλαβής πεταχτεί νομίζοντας ότι υπονοώ πως κάτι από αυτά μπορεί να αληθεύει.)

 

ΘΕΩΡΙΑ #1: Ο κορονοϊός είναι νοήμων οργανισμός που ψάχνει για ξενιστές. Όταν έχει βρει και επιλέξει κάποιον ενώνεται μαζί του και αυτός ο άνθρωπος πέφτει σε μια κατάσταση που μοιάζει με «αρρώστια». Αν επιβιώσει, γίνεται ένα με τον κορονοϊό και αποκτά γνώσεις που του προσφέρει ο κορονοϊός οι οποίες σχετίζονται με τη φύση της πραγματικότητας. Οι Άρχοντες Αυτού του Κόσμου προσπαθούν να σταματήσουν την εξάπλωση του κορονοϊού και, ει δυνατόν, να τον εξολοθρεύσουν τελείως, διότι θεωρούν ότι οι γνώσεις που βάζει μες στα μυαλά των ξενιστών του είναι επικίνδυνες για τα σχέδιά τους.

ΘΕΩΡΙΑ #2: Ο κορονοϊός είναι ένα παράσιτο από άλλη διάσταση το οποίο σκοτώνει μόνο ένα συγκεκριμένο είδος μυστικών πρακτόρων που είναι μεταμφιεσμένοι σαν άνθρωποι, επειδή αυτοί οι πράκτορες πρόδωσαν τους εργοδότες τους και συνεργάστηκαν με το Γενικό Επιτελείο Αυτού του Κόσμου. Οι άλλοι που επηρεάζει ο κορονοϊός μπορεί να αρρωστήσουν, αλλά σπανίως πεθαίνουν από αυτόν.

ΘΕΩΡΙΑ #3: Οι Άρχοντες Αυτού του Κόσμου κυνηγάνε έναν μυστικό πράκτορα από άλλο κόσμο ο οποίος κρύβεται μέσα στον δικό μας και υπονομεύει τα σχέδιά τους και την πραγματικότητά τους. Δεν έχουν κανέναν καλό τρόπο για να βρουν και να εξολοθρεύσουν τον εν λόγω πράκτορα, οπότε αποφάσισαν να μετατρέψουν όλο τον πλανήτη σε φυλακή, μήπως έτσι καταφέρουν, κάπως, να τον παγιδέψουν ή να τον κάνουν να αποκαλυφθεί. Ως δικαιολογία γι’αυτές τους τις ενέργειες χρησιμοποιούν ένα φανταστικό μικρόβιο που ονόμασαν Covid-19. Οι ασθενείς είναι απλά δηλητηριασμένοι από νανοτεχνολογία.

ΘΕΩΡΙΑ #4: Ίδια με τη Θεωρία #3, αλλά δεν υπάρχει μυστικός πράκτορας, απλά οι Άρχοντες Αυτού του Κόσμου νομίζουν ότι υπάρχει επειδή έχουν αρρωστήσει. Είναι όλοι τους τρελοί. Τους έχει κυριεύσει μια παράνοια που θα τους οδηγήσει να καταστρέψουν τον κόσμο ενώ αναζητούν ένα φάντασμα κρυμμένο κάπου μέσα σ’αυτόν.

ΘΕΩΡΙΑ #5: Ο Μητσοτάκης δεν υπάρχει· είναι μια ψυχονοητικά προγραμματισμένη οπτασία που συντηρείται από τις αυταπάτες μιας μερίδας Χ Ελλήνων. Αν ο αριθμός αυτών που πιστεύουν στην οπτασία Μητσοτάκης-GR πέσει κάτω από Χ, τότε η οπτασία Μητσοτάκης-GR θα εξαφανιστεί σαν ποτέ να μην είχε υπάρξει και κανένας δεν θα τη θυμάται! Όσο όμως βλέπουν την οπτασία Μητσοτάκης-GR τόσο πιο δύσκολο είναι οι Έλληνες να αμφισβητήσουν την πραγματικότητά της.

ΘΕΩΡΙΑ #6: Το εμβόλιο για τον κορονοϊό θα κάνει, μέσα σε ενάμιση χρόνο, τα αφτιά σου να γίνουν σαν του λαγού και θα μπορείς να πιάσεις ήχους έως και 1,5 χιλιόμετρο μακριά. Επίσης, θα ακούς τον υπέρηχο. Είναι καλό πράγμα το εμβόλιο, και πρέπει να το κάνεις.

ΘΕΩΡΙΑ #7: Οι «συνωμοσιολόγοι» και οι αμφισβητίες του κορονοϊού είναι επηρεασμένοι από ένα εξωδιαστασιακό παράσιτο το οποίο έχει, με ονειρικές μεθόδους, εισχωρήσει στη νόησή τους έτσι που είναι αδύνατον να ανιχνευθεί από μη-ψυχονοητική τεχνολογία και εξαιρετικά δύσκολο να αποκολληθεί. Αυτό το παράσιτο τούς κάνει να νομίζουν ότι τα μέτρα που παίρνονται για την πανδημία του Covid-19 είναι αντιδημοκρατικά, εναντίον κάθε συντάγματος, εναντίον των ανθρωπίνων και ατομικών δικαιωμάτων, και τα λοιπά. Το παράσιτο έχει διαστρέψει τα μυαλά τους! Αυτοί που έχουν στείλει το παράσιτο – εξωκοσμικοί δαίμονες – έχουν ως σκοπό να δημιουργήσουν έναν στρατό από φανατικούς που θα αποτρέψει τους καλούς επιστήμονες αυτού του κόσμου από το να τον σώσουν από τον κορονοϊό. Έτσι, στο τέλος ο κορονοϊός θα εξολοθρεύσει τους ανθρώπους επάνω στον πλανήτη και οι εξωκοσμικοί δαίμονες θα έρθουν επιτέλους να κατοικήσουν εδώ με την ησυχία τους. Εδώ, απ’όπου είχαν διωχτεί πριν από δισεκατομμύρια χρόνια. Εδώ, όπου είναι η χαμένη πατρίδα τους. Φυσικά, όλοι οι παρασιτικά επηρεασμένοι πράκτορές τους θα εξολοθρευτούν μαζικά πριν από την ολοκλήρωση αυτού του σχεδίου.

ΘΕΩΡΙΑ #8: Ο κορονοϊός είναι η Οργή του Θεού. Η ανθρωπότητα έχει πια φτάσει σε μεγάλη αίσχη και έχει έρθει η ώρα να εξοντωθεί. Ιδού ο Αρμαγεδδών! Έχει σαλπίσει η τελευταία Σάλπιγξ! Δεν υπάρχει τρόπος να σταματήσει κανείς τον κορονοϊό. ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ! Το γράφει στα ιερά βιβλία. Μόνο όσοι έχουν τις πιο αγνές ψυχές θα επιβιώσουν.

ΘΕΩΡΙΑ #9: Οι μάσκες για τον κορονοϊό είναι ημιοργανικές, ζωντανές οντότητες, ασχέτως αν φαίνονται σαν απλό ύφασμα· έχουν φτιαχτεί έτσι για να ξεγελάνε τους ανθρώπους μέσω ειδικής, κρυφής τεχνολογίας. Οι μάσκες ρουφάνε σιγά-σιγά τα υγρά από το πρόσωπό σου. Το δέρμα σου θα αρχίσει να ξεραίνεται και να πέφτει, σύντομα. Στο τέλος, μόνο μια όψη σαν κρανίο θα μείνει. Αλλά εσύ δεν θα το βλέπεις γιατί η μάσκα, συγχρόνως, στέλνει παραισθήσεις στο μυαλό σου ώστε να νομίζεις ότι ακόμα έχεις κανονικό πρόσωπο. Μόνο όταν η διαδικασία έχει τελειώσει θα διαπιστώσεις τη φριχτή πραγματικότητα, λίγο πριν από την καταστροφή σου. Οι μάσκες είναι που ελέγχουν τα πάντα πλέον, έχοντας ξεφύγει από την κυριαρχία του τρελού επιστήμονα που τις δημιούργησε.

ΘΕΩΡΙΑ #10: Η όλη υπόθεση με τον κορονοϊό είναι μια δοκιμασία. Το μικρόβιο εξαπολύθηκε από τους Κυρίαρχους της Γης για να δοκιμάσουν τους ανθρώπους, επειδή πιστεύουν ότι σήμερα οι άνθρωποι έχουν πέσει σε κατάσταση νωθρότητας, δειλίας, και ακατάπαυστης καλοπέρασης. Οι Κυρίαρχοι θέλουν να δουν ποιοι θα τολμήσουν να αμφισβητήσουν μέχρι τέλους την καταπιεστική κατάσταση με τον κορονοϊό. Και αυτοί θα ανταμειφθούν και θα γίνουν οι νέοι Φύλακες της Ανθρωπότητας. Οι άλλοι δεν θα καταλάβουν και πολλά· θα νομίζουν πάντα ότι ήταν πανδημία.

ΘΕΩΡΙΑ #11: Όλοι κοιμάστε, όλα αυτά είναι όνειρο. Ανέκαθεν ήταν όνειρο. Είστε ξαπλωμένοι και, μέσω καλωδίων, ενωμένοι με έναν κεντρικό ψυχονοητικό μηχανισμό. Τώρα, ένα εξωγενές μολυσματικό ψυχοπρόγραμμα γλίστρησε μέσα στον κεντρικό μηχανισμό, κι εσείς αυτό το πρόγραμμα το ξέρετε ως «κορονοϊό» ή «Covid-19» – κανένα από τα οποία, φυσικά, δεν είναι το αληθινό του όνομα. Τα βασανιστικά όνειρα θα συνεχιστούν ώσπου ο κεντρικός ψυχονοητικός μηχανισμός να καταφέρει να σκοτώσει το εχθρικό πρόγραμμα, τον ιό. Αν ποτέ τα καταφέρει. Αλλιώς θα μείνετε για πάντα παγιδευμένοι σε έναν κυκλικό εφιάλτη με καραντίνες, μάσκες, και εμβόλια που θα έρχονται να σε σώσουν αλλά ποτέ δεν θα είναι αποτελεσματικά.

ΘΕΩΡΙΑ #12: Ίδια με τη Θεωρία #11, αλλά ο κεντρικός ψυχονοητικός μηχανισμός δεν μπορεί να νικήσει το εχθρικό πρόγραμμα – αυτοί που το έστειλαν δεν ήταν μαλάκες. Ο μόνος τρόπος να ηττηθεί ο ιός είναι οι ονειρευόμενοι να καταφέρουν, κάπως, να ανακαλύψουν το πραγματικό του όνομα ώστε έτσι να τον προστάξουν να βγει από τον κεντρικό ψυχονοητικό μηχανισμό και να επιστρέψει στους αφέντες του. Εναλλακτικά, μπορεί να δοθεί τέλος αν οι ονειρευόμενοι ξυπνήσουν και βρεθούν αντιμέτωποι με την άσχημη πραγματικότητα έξω από το άσχημο όνειρό τους.

ΘΕΩΡΙΑ #13: Τα ποντίκια έχουν οργιστεί που τα έχουμε τόσους αιώνες για πειραματόζωα. Τώρα παίρνουν την εκδίκησή τους. Αυτά έστειλαν τον κορονοϊό προκειμένου να μας βάλουν να χώνουμε σύριγγες μέσα μας. Οι πολιτικοί μας δεν είναι άνθρωποι· είναι ποντίκια που έχουν πάρει τη μορφή ανθρώπων για να μας κάνουν ακατάπαυστα βασανιστήρια μέχρι να φτύσουμε αίμα.

ΘΕΩΡΙΑ #14: Ο Λόκι τα έχει κάνει όλα. Σύντομα, ο Λύκος θα σπάσει τις Αλυσίδες του, και τότε Όλοι Την Έχετε Γαμήσει.

ΘΕΩΡΙΑ #15: Ο Γέρων Παΐσιος ήξερε πώς να αντιμετωπιστεί ο κορονοϊός, αλλά δεν πρόλαβε να το πει. Τον δολοφόνησαν οι πράκτορες των οντοτήτων που τώρα έχουν εξαπολύσει τον κορονοϊό επάνω σ’αυτό τον κόσμο.

ΘΕΩΡΙΑ #16: Ο μόνος τρόπος για να νικήσεις τον κορονοϊό είναι να τον πάρεις μέσα σου και να αγαπηθείτε. Να του δείξεις κατανόηση και φιλικότητα. Στην πραγματικότητα, ο κορονοϊός θέλει να είναι φίλος σου, όμως εσύ δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Ο κορονοϊός είναι μια παρεξηγημένη βιοψυχική οντότητα που ανέκαθεν υπήρχε αλλά ο άνθρωπος την απομάκρυνε. Τώρα ήρθε ο καιρός να αναγνωρίσει το σφάλμα του και να το διορθώσει. Να ενωθεί, μέσω φιλίας, με τον κορονοϊό και να εξελιχτεί σε κορονάνθρωπο.

 

 

Επίσης . . .

Επιλογές Ιουνίου (15/6)


HWdetails, πρόγραμμα που δείχνει τα χαρακτηριστικά του PC — Συνέντευξη με τον John Coulthart (τέχνη) — The Necromancers του Robert Hugh Benson (δωρεάν βιβλίο) — William Brodie, Robert Louis Stevenson, Dr. Jekyll and Mr. Hyde — Συμβουλές από τον Μεσαίωνα — Helmut Wenske (τέχνη ) — Τι σχήμα έχει πραγματικά η Γη; — Karl Edward Wagner (μέρος δεύτερο: πέρα από τον Kane) — Από ψυχεδελική εμπειρία σε μαθηματικό πρόβλημα — John Blanche (τέχνη, Warhammer) — Ένα ντοκιμαντέρ για την «επιδημία» των κατά συρροήν δολοφόνων στις ΗΠΑ (1950-1999) — Πολλά ακόμα ρέουν στο LinX...

 

Επιλογές Ιουνίου (10/6)


Michelle Avery Konczyk (τέχνη) & Έργα τέχνης με μάσκες & Book of the Three Dragons & Τα ζωόφυτα του Μεσαίωνα & Μυστηριακά δάση (φωτογραφίες) & Φανταστική λογοτεχνία το 1928-29 (όχι μία από τα ίδια) & Kane, του Karl Edward Wagner (acid gothic!) & Marilyn Monroe (σε φανταστικές και εξωτικές περιπέτειες!) & Οι «δουλέμποροι της τρίτης χιλιετίας» στον Ιταλικό Νότο («έκαψαν ζωντανούς εργάτες γιατί δεν είχαν χρήματα να πληρώσουν τα μεταφορικά τους») & το PDP-1 (ιστορικό κομπιούτερ από το 1959) & Πώς να Σκοτώνεις: Ένας Οδηγός για Αστικούς Δολοφόνους (1973-1984) & Σπίτια και χωριά που εμφανίζονται και εξαφανίζονται & Ένας σχολιασμός του είδους New Weird & Η κατάρρευση του φουτουρισμού & Ακόμα περισσότερο έρχονται στο LinX!

 

Τι Είναι, Τελικά, Φανταστική Λογοτεχνία;


Νοείται φανταστική λογοτεχνία χωρίς το υπερβατικό στοιχείο;

Τι είναι εκείνο που κάνει τη φανταστική λογοτεχνία φανταστική; Έχετε ποτέ αναρωτηθεί; Είναι απλώς το να είναι μια αφήγηση ευφάνταστη; Είναι το να περιλαμβάνει υπερφυσικά στοιχεία; Είναι το να διαδραματίζεται σε άλλους κόσμους (και μόνο αυτό, ίσως); Είναι το να έχει ορκ και ξωτικά; Είναι το να έχει μάγους και δράκους; Είναι το να έχει ανθρώπους με εξωφρενικές δυνάμεις (κάποιου είδους);

Πρέπει να έχει κάτι από τα παραπάνω, ή και τίποτα;

Τελευταία, λοιπόν, διαβάζω την Dandelion Dynasty, την τετραλογία του Ken Liu (τίτλοι: The Grace of Kings· The Wall of Storms· The Veiled Throne· Speaking Bones). Είμαι τώρα στο τελευταίο βιβλίο, και με έχει ήδη κάνει να σκεφτώ κάποια πράγματα που μάλλον περισσότερο σε γενικό άρθρο ταιριάζουν παρά σε βιβλιοκριτική. Θα κάνω και βιβλιοκριτική όταν τελειώσω την τετραλογία· αλλά αυτό το άρθρο δεν θα χωρά εκεί σε καμία περίπτωση. Στέκεται από μόνο του.

Περιληπτικά, για την Dandelion Dynasty, θα πω ότι τα δύο πρώτα βιβλία μού άρεσαν πολύ (όπως έχω ήδη γράψει στα αναγνώσματά μου του 2025), αλλά από το τρίτο άρχισε να με απογοητεύει σφοδρά. Και συνεχίζει έτσι στο τέταρτο. Με το ζόρι το διαβάζω, απλά και μόνο γιατί έχω μια περιέργεια να δω πώς θα τελειώσει αλλά και για να μην πω ότι το άφησα στη μέση. Κρίμα που έχασε τον δυναμισμό του...

Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα τούτου του άρθρου.

[Συνέχισε να διαβάζεις]